WALKA Z BOTEM
Gracz wygrywa, jeśli jego level jest wyższy od levelu Bota.
Gracz remisuje, jeśli jego level jest równy z levelem Bota.
Gracz przegrywa, jeśli jego level jest mniejszy od levelu Bota.
Zademonstruję to w praktyce:
Gracz (level 4) VS Bot (level 3)= Wygrywa gracz
Gracz (level 5) VS Bot (level 5)= Remisują
Gracz (level 5) VS Bot (level 6)]= Wygrywa Bot
WALKA Z GRACZEM
Jeśli Gracz atakuje drugiego gracza, sumuje się jego punkty początkowe wykonanego wyżej ataku (lub zdobyte w grze) i porównuje się je z przeciwnikiem.
Gracz wygrywa, jeśli przeciwnik doznał maksymalnych obrażeń. Gracze remisują, gdy obaj doznają maksymalne obrażenia. Gracz przegrywa, jeśli doznał maksymalnych obrażeń.
Obrażenia doznaje się wtedy, gdy przeciwnik zaatakował mocnym ciosem, który odbierze ci wiele HP.
HP
HP to inaczej Punkty Życia. Na początku ma się je 350. Po obrażeniach odejmuje się tyle:
Kop- 3
Uderzenie pięścią- 6
Uderzenie nogą- 9
Uderzenie głową- 13
Uderzenie barkiem- 14
Strzelenie blasterem w miejsca: Noga- 17, Ręka- 19, Tułów- 89, Głowa- maksymalna wartość HP
Cięcie bronią białą-Noga- 50, Ręka- 70, Tułów- 160, Głowa- maksymalna wartość HP
Punkty ataku i obrony
Punkt ataku, to punkt, przez który można zaatakować przeciwnika. Punkt ataku zdobywa się na początku gry i sukcesywnie, za dokonania i wygrane walki. Każdy cios ma swój wymagany punkt ataku:
Kop- 5
uderzenie pięścią- 10 Uderzenie nogą- 15 Uderzenie głową- 20 Uderzenie barkiem- 25 Strzelenie blasterem- 30 (w które miejsce decyduje kość) Cięcie bronią białą- 35 (Tylko dla posiadających miecz świetlny, w które miejsce decyduje kość)
Punkty obrony to punkty, przez które obronić się można przed atakiem. Na każdą obronę ataku trzeba mieć wyznaczoną pulę punktów. Punkty obrony zdobywa się na początku gry. Oto tabela:
Kop- 5
uderzenie pięścią- 10
Uderzenie nogą- 15
Uderzenie głową- 20
Uderzenie barkiem- 25
Strzelenie blasterem- 30
Cięcie bronią białą- 35
LEVELE
Na początku gry, każdy gracz posiada level na poziomie 1. Po wygranej walce, level powiększa się. Oto tabela:
Wygrana= +3 level
Remis= +1 level
Przegrana= +0 level
Offline